tiistai 28. lokakuuta 2014

Pianhan se joulu jo onkin (enää 57 päivää aattoon)!

Nyt on virallisesti ensimäinen joululahja ostettuna ja paketoituna. Odotan, että pian saan paketoida lisää lahjoja, koska mä rrrrrrrrrrakastan paketointia (joo, oon vähän vinksahtanut tässäkin mielessä). Moni varmaan jo arvasinkin, että pidän joulunajasta ylipäätään. Kaikki koristeet (etenki lumihiutaleet ja porot), valot, kynttilät, piparkakut sinihomejuustolla, glögi (jota on jo ostettuna kolme pulloa kaappiin), koristelu, lahjojen ostaminen ja antaminen sekä paketointi on vaan mun juttu. Toki se, että pitää paketoinnista ei ole välttämättä muiden mielestä kiva juttu, koska se miinuspuoli on kuulemma  se, että jokaikinen esine/tuote (minkä oon lahjaksi ostanu) on paketoitu erikseen (ja ihan sama kuinka pienestä esineestä/tavarasta on kyse), eli niitä paketteja saattaa olla "muutama" (silleen alakanttiin mainittuna)...

Nyt kun on selvää, että joulu on kiva, niin se käy myös lompakolle. Joka vuosi löydän uusia kivoja kuusenkoristeita, koriste esineitä, joita mä ihan oikeesti tarvin ja jotka on vaan pakko saada... Etenkin kaikki kivat porot ja lumihiutaleet. Vaikka porot ja lumihiutaleet on mun heikkouksia, niin en mä nyt ihan kaikkea silti osta (onneksi, muutenhan niitä olis joka paikka täynnä). Mun kämppään pääsee ainoastaan ne, jotka on oikeasti (mun mielestä) hienoja. Merkkiuskollisena oon päätynyt siis (taas) tilaamaan h&m homesta joulujuttuja (jotka toimitetaan vasta marraskuun loppupuolella), kuten esim. lumihiutale kuusenkoristeita, joulupalloja, koristetyynynliinoja ja kynttilöitä.

Se mainittu ensimmäinen paketoitu lahja.

  Ne lumihiutaleet, joita piti tietenkin tilata sekä hopeisena että kullanvärisenä. Kuva H&M Home. 



Kuuseen lisää koristeita, näitäkin tietty tulossa punaisena että kullanvärisenä (miksi tyytyä vain yhteen väriin?). Kuva H&M Home. 


Kuva toisesta tulevasta tyynynpäällisestä (oli vaan niin kiva). Kuva H&M Home.


6 kommenttia:

  1. Mä oon kans jouluihminen, erityisesti joulunodotusihminen. Kiva kirjotus. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva etten oo ainut, joka on hurahtanu jouluun ja sen odotukseen :D

    VastaaPoista
  3. Oi niinkö vähän on enää päiviä! Ihanaa :) Täällä kans yks joulutunnelmoija, entinen työkaverisi. Ootko muuten menossa jouluapulaiseksi tänä vuonna vai millaiset kuviot on nykyään? :)

    VastaaPoista
  4. Hyvä hyvä, että löytyy lisää "jouluihmisiä", en tunne itseäni enää niin yksinäiseksi tässä asiassa. 😊
    En oo menossa jouluapulaiseksi, näillä näkymin oon koulun penkillä 26.6.2015 asti ja toivottavasti sitten tärppää töiden suhteen paremmin. Missäs päin sä menet?

    VastaaPoista
  5. Ok, jänniä aikoja siis elät! :) Mä olen töissä ja asun Savossa ainakin tuonne kesälomien alkuun saakka. Viime kesänä en kaivannut yhtään kassalle, mutta näin joulun lähestyessä hieman kaipaa, kun siellä näkee paljon kaikkea jouluun liittyvää, mikä lisää tunnelmaa.

    VastaaPoista
  6. Sama vähä mulla, että näin joulun alla olis voinu olla ihan kiva olla töissä kassalla (hypistelemässä muiden löytämiä joulukoristeita ym., jotka sitten töiden olis voinu käydä ostamas myös ittelle). Mutta sehän on kiva et Savossa saat olla kesään asti. Toivottavasti jatkuis siitä vielä eteenpäin :)

    VastaaPoista